Mapa vašeho love brandu
Podnikatelský plán pro vaše vize, mise a hodnoty. Pro každého, kdo potřebuje jistotu a zorientovat se, jak realizovat své podnikatelské sny.
3 hodiny společného času a do týdne máte svoji mapu a do značky svého podnikání se ještě víc zamilujete.
Abychom dokázali tvořit značku, kterou lidé milují, potřebujeme se do ní sami zamilovat a dlouhodobě ji hluboce milovat a opečovávat.
Mapu jsem původně vytvořila pro sebe. Abych si dokázala uspořádat myšlenky ohledně projektů, které mi má hlava podsouvá a které jsou mnohdy větší než já sama.
V mapě si s mojí pomocí vydefinujete:
- Svoji misi, vizi a hodnoty.
- Jak pečovat o svoji komunitu a své zákazníky.
- Jak komunikovat a kde.
- Jak se prezentovat a kde.
- Jaké činnosti, produkty a služby vás a vaše podnikání podporují.
- Jaké je vaše místo ve vašem podnikání.
Jakým způsobem svoji mapu získáte?
Dáte mi vědět, že o tuto službu máte zájem a společně najdeme termín, kdy máme nerušený prostor na 2–3 hodiny.
Sejdeme se na online videoschůzce, při které vám budu klást otázky ohledně vašeho podnikání a vaše odpovědi budu zapisovat. Píšu všemi deseti, proto mám dostatek kapacity vám klást otázky, vnímat vaše odpovědi a vaše plynutí zároveň dokážu zaznamenat do psaného slova.
Po schůzce vám do týdne vypracuji vizuální mapu a předám vám dokument se zápisem, takže se ke všemu budete moci vracet a tvořit tak své podnikání s jasným směřováním a podporou.
Kde všude mapu využijete?
- Při definování komunikačního styluJaký tón volit, jaká slova používat – na základě mapy získáte seznam slov, která jsou pro vaši značku typická.
- Při tvorbě grafiky a vizuálních prvkůVaše klíčová slova vám napoví, co je pro vás typické, jak mluvíte a na co se zaměřujete prozradí, jaké máte vy a vaše podnikání naladění, takže máte najednou komplexní grafické zadání pro barvy, písmo, logo, příspěvky atd.
- Při tvorbě služeb a produktůTím, že procházíte svým podnikáním od nejširších kontur ke konkrétním, zjistíte, jak máte strukturovat svoji nabídku a jaké typy služeb a produktů v ní mají své místo.
- Při tvorbě obsahové strategieObsah musí tvořit každý podnikatel – někdy je to obsah mluvený v přímém přenosu bez záznamu, jindy je to vide, jindy zase psaný text. To všechno je obsah, který se potřebuje srozumitelně dostávat k (potenciálním) zákazníkům a díky obsahu si se zákazníky tvoříte pevnější vazby.
Obsahová strategie se na mapě objeví stejně jako ostatní složky podnikání. Řeknete mi ji sami na základě svých odpovědí na mé otázky.
Kolik za mapu zaplatíte?
Slyším od vás ještě tyto otázky:
Mám svoje portfolio, které mi funguje, je pro mě mapa vhodná?
Pokud ovšem nejistota pravidelně přichází a vy si říkáte, neměl/a jsem to přece jen udělat takhle a takhle a je toto opravdu správně, pak věřím, že vám mapa pomůže si uspořádat myšlenky a získat rozhodovací jistotu.
Mám vypracovanou grafiku, která mi vyhovuje, mohu dostat slevu?
Slevu tedy neposkytuji, ale pokud máte zájem, při tvorbě mapy se podíváme na to, nakolik s vámi současná grafika ladí a jestli má opravdu své správné místo v bodě, ve kterém se teď se svým podnikáním nacházíte.
3 hodiny se mi zdají hodině – není možné schůzku zkrátit?
Mám o mapu zájem – jak probíhá přihlášení a platba?
Pro urychlení celého procesu také napište své fakturační údaje a já v průběhu domlouvání termínu vystavím fakturu.
Fakturu je třeba zaplatit před začátkem setkání, jinak nemůže proběhnout.